Federico Axat

La última salida

la ultima salida.jpg

 

Títol: La última salida

Autor: Federico Axat

ISBN: 978-607-07-3313-0

Editorial: Destino

Col·leció: Áncora y Delfín

 

Inquietant, és l’adjectiu que defineix a la perfecció  La última salida de Federico Axat.

Possiblement, només pel títol i per la foto de la portada no hauria triat aquesta novel·la, però el fet de veure-la a diferents aparadors acompanyada d’un missatge suggerent “El mejor thriller que leerás este año” i el comentari d’un amic de faceboock em van animar a llegir-la. Al començament, vaig estar tentada d’abandonar la lectura, no entenia res i tot semblava una paranoia sense sentit. Però aquell comentari de faceboock va començar a créixer, amics del meu amic també havíen quedat atrapats en la lectura i per això, vaig decidir donar-li una segona oportunitat. Només començar  la segona part vaig pensar que trobava sentit a tota aquella bogeria, però de repen un gir inesperat rere l’altre em desconcertava però al mateix temps i, a partir d’aquell punt,volia saber-ne més. Com els amics de faceboock  havia quedat enganxada, ja no podia parar fins al final. Un final, per cert, inesperat però gens desencertat.

El relat comença quan Ted McKay està a punt de disprar-se un tret al cap, el timbre de casa seva comença a sonar amb insistència, vol ignorar-lo però descobreix una nota, que no recorda haver escri,t amb un missatge: “Abre la puerta. Es tu última salida”. El desconegut que troba a l’altre costat de la porta li proposa formar part d’una espècie d’organització de suïcides. Sobre el que passa a continuació no us puc donar més pistes, només puc dir-vos que si com jo, decidiu deixar la lectura perquè el començament us sembla desconcertant, no ho feu, no crec que aquest consell us decepcioni.

Anuncis

Deixa un comentari

